زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



khojastegan

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
mahyamavadat آفلاین

ارسال‌ ها59
عضویت14 /11 /1392
سن: 18
تشکرها11
تشکر شده5
معرفی اعضا
سلام دوستان گلم به نظرم رسید بهتره همو به هم معرفی کنیم.از هر گزینه ای که خوشتون نیومد میتونید بگید تا حذف بشه
با رای اکسریت حذف خواهد شد.


نام و نام خوانوادگی: محیا مودت
سن: 18
رشته :تجربی
تحصیلات دانشگاهی:ندارمی
شغل:(ع ا ب)عضو انجمن بیکاران
رنگ چشم:قهوه ای
رنگ مو:خرمایی
یه توصیف کلی از خود:هیچی دیگه یکم بد اخلاق ولی مهربون
وزن:اقا من خودم با این گزینه مشکل دارم
قد:170
غذا مورد علاقه:فسنجون
موسیقی های مورد علاقه:پاپ .رپ(سیاسی اجتماعی)
کتابای مورد علاقه:بیشتر شعرو کتاب درسی و رمان
تفریحات:گشت زنی تو نت .گاهی رفتن بیرون با بچه ها.کتاب خوندن .نوشتن
اخلاقای بد:یکم تو انجام دادن کارا کندم.گاهی زود عصبانی میشم
اخلاقای خوب:مهربونم.همرو دوست دارم.برشون احترام قایلم و...
چی باعث میشه ناراحت بشید:از توهین و کارایی که بهم نسبت داده میشه که نکردم بدم میاد.ولی با جنبه ام
و چی باعث خوشحالیتون میشه:ایکه همه با هم هم دل باشیم.




بازم اگه موردی بود میتونید بگید تا اضافه یا کم بشه.
ممنون میشم ایجا خودتونو علاوه بر پروفایل معرفی کنید تا برای دوستان اسون تر بشه شناخت شما
به سلامتی پسری که واسه عشقش عرق میخوره و خبر نداره که عشقش داره زیر یکی دیگه عرق میکنه
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 10:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
azari_mehran آفلاین

ارسال‌ ها35
عضویت22 /11 /1392
محل زندگیشهرستان پارس آباد مغان
سن: 20
شناسه یاهو
تشکرها6
تشکر شده2
پاسخ : 1 RE معرفی اعضا
سلام دوستان منم مهران
نام و نام خوانوادگی: آذری مهران
سن: 20
رشته : کامپیوتر
تحصیلات دانشگاهی:کاردانی کامپیو
شغل:هنوز شغلی ندارم ولی دوست دارم خودم یه شرکت بزنم مسخرم نکنید ها از بچی ارزشو دارم
رنگ چشم:نمی دونم
رنگ مو:نمی دونم
یه توصیف کلی از خود:
صددرصد شانس ندارم
من پسری خوب مهربون شلوغ شوخ دوستانه خوش اخلاق هستم اصلا مغرور هم نیستم اعتماد به نفسم زیاده به همه اعتماد می کنم .با همه شوخی میکنم میخندم مهمم نیست اگه از من خوشت نمیاد بدت میاد اگر طافت نداری میتونی حذفم کنی . اینو هم بگم من همیشه پر از سوالم.ودنبال چراها میگردم. به حرف ها گوش میدم از نصیحت های بزرگان خوشم میاد گوش میدم
از دخترای بی ادب بی حجاب پرو خودشونو میگرن بدم میاد متنفرم و برعکس از دخترای مهربون با حجاب خیلی خوشم میاد....اون دختراییم ک خودشونو میگرن هواسشون باشه ماست نشن.
پرچم پسرا بالاس...

وزن:یادم رفته وزن نکردم
قد:170
غذا مورد علاقه:از سنک نرم تر
موسیقی های مورد علاقه:بزودی...
کتابای مورد علاقه:بزودی...
تفریحات:کوهنوردی
اخلاقای بد:بزودی...
اخلاقای خوب:بزودی...
چی باعث میشه ناراحت بشید:بزودی...ام
و چی باعث خوشحالیتون میشهبزودی...
سه شنبه 22 بهمن 1392 - 21:41
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
mahyamavadat آفلاین

ارسال‌ ها59
عضویت14 /11 /1392
سن: 18
تشکرها11
تشکر شده5
پاسخ : 2 RE معرفی اعضا
مهران مگه داری محصوب صادر میکنی به زودی.خخخخخخخختصویر: /weblog/file/forum/smiles/18.gif
به سلامتی پسری که واسه عشقش عرق میخوره و خبر نداره که عشقش داره زیر یکی دیگه عرق میکنه
چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 16:00
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

<]