زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 1:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



khojastegan

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تعداد بازدید 25
نویسنده پیام
dara14 آفلاین

ارسال‌ ها37
عضویت15 /11 /1392
محل زندگیاردبیل
سن: 14
تشکر شده1
فک و فامیله داریم ما سری 10
داشتم تلویزیون می دیدم یهو داداشم داد زد کمک کمک …پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیروننگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟فک و فامیله داریم؟ مادر بزرگ مادرم 120 سالشهدیدمش لبــاس ورزشی پوشیده داره نرمــش می کنه بهش می گمننجون شما هم ورزش می کنی؟گفت : چرا که نه….گفتم فیس بوک هم میرید؟گفــت پ ن پ از فیس بوک بر می گردمفکـــر کردی دوست دخــــتری که الان تـــو فیس بوک داری کیه ؟2 دستی زدم تو سر خودم
اخ فک و فامیله داریم ما

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختمببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو می شکنمفک و فامیله داریم نوه عموم ۱سالشه دو هفته پیش برای اولین بار ۸قدم متوالی بدون اینکه بخوره زمین راه رفتهمامان و باباش احساساتی شدن از خوشحالی چنان جیغ و دادی زدن که طفلکی شوکه شده دیگه سینه خیز هم نمیرهاونوقت من به مامانم میگم من راه رفتم تو چیکار کردی؟میگه هیچی اولین کاری که کردم در کابینتارو با کش بستم!تفاوت فک و فامیلارو می بینید؟
[img=18x18]/weblog/file/forum/smiles/32.gif[/img]
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

<]