زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 12:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



khojastegan

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
sama آفلاین

ارسال‌ ها7
عضویت14 /11 /1392
محل زندگیبندر انزلي
سن: 22
تشکرها1
تشکر شده7
اول خودت بعد ديگري ....
بر سر گور كشيشي در كليساي وست مينستر نوشته شده است:
كودك كه بودم مي خواستم دنيا را تغيير دهم.
بزرگتر كه شدم متوجه شدم دنيا خيلي بزرگ است، من بايد انگلستان را تغيير دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ ديدم و تصميم گرفتم شهرم را تغيير دهم.
در سالخوردگي تصميم گرفتم خانواده ام را متحول كنم.
اينك كه در آستانه مرگ هستم مي فهمم كه اگر روز اول خودم را تغيير داده بودم شايد مي توانستم دنيا را هم تغيير دهم!!!
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 15:13
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از sama به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mahyamavadat &







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

<]