زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:31 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



khojastegan

وبلاگ-کد لوگو و بنر
تعداد بازدید 8
نویسنده پیام
azari_mehran آفلاین

ارسال‌ ها35
عضویت22 /11 /1392
محل زندگیشهرستان پارس آباد مغان
سن: 20
شناسه یاهو
تشکرها6
تشکر شده2
نرم افزار طراحی لوگو - LogoMaker 4
دانلود نرم افزار طراحی لوگو
LogoMaker 4
طراحی لوگو علاوه بر نیاز به تسلط به نرم افزارهای گرافیکی، احتیاج به ذوق و سلیقه هنری هم دارد. به غیر از اینها لوگو باید آنقدر هوشمندانه طراحی شود که هم در ذهن مخاطبان بماند و هم منظور و هدف لوگو را برساند. به همین دلیل هم هست که کمپانی های بزرگ هزینه زیادی برای طراحی لوگوهای حرفه ای صرف میکنند.
اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که مخصوص طراحی آرم و لوگو بوده و دارای هزاران تصویر آماده برای استفاده در لوگو است.
نرم افزار LogoMaker بدون شک یکی از بهترین ابزارها برای طراحی و ساخت لوگو میباشد. با کمک این نرم افزار و بدون نیاز به دانش فنی یا هنری، میتوانید لوگوهای کاملا حرفه ای برای خودتان یا دیگران طراحی کنید.
در این نرم افزار تصاویر آماده به صورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف قرار دارند. سپس شما میتوانید با ترکیب این تصاویر و استفاده از خلاقیت خودتان، یک لوگوی شیک و جدید بسازید. تصاویر موجود در این نرم افزار به صورت وکتور (Vector) بوده و قابلیت بزرگنمایی در هر اندازه ای را دارند. بنابر این برای چاپ هم مناسب میباشند.
بعد از طراحی لوگوی مورد نظر با این نرم افزار، میتوانید آن را در فرمت های تصویری مختلف ذخیره کنید. لوگوی نهایی را میتوانید در سایر نرم افزارهای گرافیکی (مثل فتوشاپ یا کورل) باز کرده و روی پوستر یا کارت ویزیت درج کنید. این نرم افزار برای طراحی لوگوی شرکت، لوگوی سایت، و انواع آرم های تجاری و صنعتی کاملا مناسب است.
علاوه بر تصاویر آماده، اشکال هندسی مختلف نیز در نرم افزار LogoMaker قرار دارد. که میتوانید با تغییر رنگ و زاویه از آنها برای طراحی آرم یا لوگو استفاده کنید.
نسخه جدید نرم افزار حرفه ای طراحی لوگو، LogoMaker 4 را دانلود کنید:
جمعه 01 فروردین 1393 - 14:08
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

<]